Įstaigos taryba

Įstaigos taryba  įstaigos savivaldos institucija. Taryba telkia ugdytinių tėvų (globėjų, rūpintojų) ir pedagogų atstovus, vietos bendruomenę demokratiniam įstaigos valdymui, svarbiausiems veiklos tikslams numatyti ir uždaviniams spręsti.

Tarybos kompetencija:

  • aptaria įstaigos veiklos perspektyvas, pagrindines veiklos kryptis; aprobuoja įstaigos strateginį  ir metinį veiklos planą, nuostatus, darbo tvarkos taisykles, aptaria ugdymo organizavimo tvarką, kitus įstaigos veiklą reglamentuojančius dokumentus, teikiamus įstaigos  direktoriaus;
  • aptaria siūlymus dėl ugdymo, papildomos veiklos ir renginių organizavimo;
  • teikia siūlymus įstaigos direktoriui vertinant darbuotojų  darbo rezultatus;
  • skiria atstovus  į viešo konkurso laisvai direktoriaus vietai užimti komisiją;
  • išklauso Lopšelio-darželio direktoriaus metines veiklos ataskaitas;
  • plėtoja  vaikų, tėvų, (globėjų, rūpintojų) pedagogų ir kitų bendruomenės narių demokratinės gyvensenos patirtį;
  • svarsto kartu su Pedagogų taryba ir teikia pasiūlymus kokybiško ugdymo organizavimo klausimais;
  • gali organizuoti paramos lėšų kaupimą į įstaigos sąskaitą;
  • telkia bendruomenę įstaigos tikslams ir uždaviniams įgyvendinti.

 

Lopšelio-darželio taryba:

  • Margarita Runevičienė, pirmininkė, specialioji pedagogė;
  • Rita Burvienė, sekretorė, dokumentų specialistė;

 

Nariai:

  • Goda Stašauskaitė, logopedė;
  • Laura Šereikienė,  pavaduotoja ugdymui;
  • Jolanta Dabašinskienė,  ikimokyklinio ugdymo mokytojo padėjėja;
  • Laura Laškevičienė, sandelininkė;
  • Ervina Griciūnaitė-Gudelevičienė,  tėvų atstovė
  • Živilė Mončauskaitė, tėvų atstovė
  • Živilė Sokolovienė, tėvų atstovė