Įstaigos taryba

Įstaigos taryba – aukščiausia įstaigos savivaldos institucija. Taryba telkia ugdytinių tėvų (globėjų, rūpintojų) ir pedagogų atstovus, vietos bendruomenę demokratiniam įstaigos valdymui, svarbiausiems veiklos tikslams numatyti ir uždaviniams spręsti.

Tarybos kompetencija:

  • aptaria įstaigos veiklos perspektyvas, pagrindines veiklos kryptis; aprobuoja įstaigos strateginį  ir metinį veiklos planą, nuostatus, darbo tvarkos taisykles, aptaria ugdymo organizavimo tvarką, kitus įstaigos veiklą reglamentuojančius dokumentus, teikiamus įstaigos  direktoriaus;
  • aptaria siūlymus dėl ugdymo, metodinių priemonių užsakymo, papildomos veiklos ir renginių organizavimo;
  • teikia siūlymus įstaigos direktoriui priimant darbuotojus ir vertinant jų darbo rezultatus;
  • skiria atstovus į Mokytojų ir pagalbos mokiniui atestacijos komisiją ir į viešo konkurso laisvai direktoriaus vietai užimti komisiją;
  • išklauso Lopšelio-darželio direktoriaus metines veiklos ataskaitas;
  • plėtoja  vaikų, tėvų, (globėjų, rūpintojų) pedagogų ir kitų bendruomenės narių demokratinės gyvensenos patirtį;
  • svarsto kartu su Pedagogų taryba ir teikia pasiūlymus kokybiško ugdymo organizavimo klausimais;
  • gali organizuoti paramos lėšų kaupimą į įstaigos sąskaitą; esant tokių lėšų, planuoja ir kontroliuoja jų paskirstymą ir panaudojimą;
  • telkia bendruomenę įstaigos tikslams ir uždaviniams įgyvendinti.

 

Lopšelio-darželio taryba:

  • Laura Šereikienė, pirmininkė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja;
  • Rita Burvienė, sekretorė, dokumentų specialistė;
  • Silvija Ližaitienė, meninio ugdymo (dailė) mokytoja;
  • Jolanta Dabašinskienė,  ikimokyklinio ugdymo mokytojo padėjėja;
  • Lidija Krukonienė, narė, ikimokyklinio ugdymo mokytojo padėjėja;
  • Gintarė Vaišvilė, narė, tėvų atstovė;
  • Neringa Šukauskaitė, narė, tėvų atstovė.