Įstaigos taryba – aukščiausia įstaigos savivaldos institucija. Taryba telkia ugdytinių tėvų (globėjų, rūpintojų) ir pedagogų atstovus, vietos bendruomenę demokratiniam įstaigos valdymui, svarbiausiems veiklos tikslams numatyti ir uždaviniams spręsti.
Tarybos kompetencija:
- aptaria įstaigos veiklos perspektyvas, pagrindines veiklos kryptis; aprobuoja įstaigos strateginį ir metinį veiklos planą, nuostatus, darbo tvarkos taisykles, aptaria ugdymo organizavimo tvarką, kitus įstaigos veiklą reglamentuojančius dokumentus, teikiamus įstaigos direktoriaus;
- aptaria siūlymus dėl ugdymo, metodinių priemonių užsakymo, papildomos veiklos ir renginių organizavimo;
- teikia siūlymus įstaigos direktoriui priimant darbuotojus ir vertinant jų darbo rezultatus;
- skiria atstovus į Mokytojų ir pagalbos mokiniui atestacijos komisiją ir į viešo konkurso laisvai direktoriaus vietai užimti komisiją;
- išklauso Lopšelio-darželio direktoriaus metines veiklos ataskaitas;
- plėtoja vaikų, tėvų, (globėjų, rūpintojų) pedagogų ir kitų bendruomenės narių demokratinės gyvensenos patirtį;
- svarsto kartu su Pedagogų taryba ir teikia pasiūlymus kokybiško ugdymo organizavimo klausimais;
- gali organizuoti paramos lėšų kaupimą į įstaigos sąskaitą; esant tokių lėšų, planuoja ir kontroliuoja jų paskirstymą ir panaudojimą;
- telkia bendruomenę įstaigos tikslams ir uždaviniams įgyvendinti.
Lopšelio-darželio taryba:
- Laura Šereikienė, pirmininkė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja;
- Rita Burvienė, sekretorė, dokumentų specialistė;
- Silvija Ližaitienė, meninio ugdymo (dailė) mokytoja;
- Jolanta Dabašinskienė, ikimokyklinio ugdymo mokytojo padėjėja;
- Lidija Krukonienė, narė, ikimokyklinio ugdymo mokytojo padėjėja;
- Gintarė Vaišvilė, narė, tėvų atstovė;
- Neringa Šukauskaitė, narė, tėvų atstovė.