Teikti dienine ir savaitine darbo forma ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą 1- 6 (7) metų amžiaus vaikams.
Tenkinti vaikų prigimtinius poreikius, ugdant kūrybišką ir laisvą asmenybę, puoselėjant dorines vertybes ir tautos tradicijas.
Padėti ugdytiniams pereiti prie sistemingo ugdymosi mokykloje.
Prioritetinės veiklos kryptys:
Ugdymo uždaviniai (iš pakoreguotos Kauno lopšelio-darželio „Kregždutė“ ikimokyklinio ugdymo programos. Pritarta Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 20029 m. liepos 17 d. įsk. Nr. A- 3090. Patvirtinta Kauno lopšelio-darželio „Kregždutė“ direktoriaus 2009 m. 08 28 įsk. Nr V-32):
♦ Sudaryti sąlygas ugdytinių sėkmingai socializacijai, fizinių, psichinių ir dvasinių galių harmoningai sklaidai.
♦ atskleisti ir plėtoti kūrybines ugdytinių galias, ugdyti meninę ir estetinę kompetenciją, padėti įsitraukti į kultūrinį įstaigos, mikrorajono bendruomenės gyvenimą;
♦ Padėti vaikams suprasti žmogaus ir gamtos ryšį, įgyvendinti darnaus vystymosi nuostatas, ugdyti dorines ir kultūrines vertybes.
♦ Palaikyti ugdytinių norą bendrauti ir bendradarbiauti su bendraamžiais, kitais vaikais, suaugusiais, lavinti sakytinę vaiko kalbą, sudominti rašytine kalba.
♦ Teikti kvalifikuotą logopedo pagalbą vaikams su kalbos ir komunikacijos sutrikimais.
♦ Užtikrinti visų amžiaus tarpsnių vaikų tęstinį ugdymą(si), padedant subręsti mokyklai.
♦ ugdyti vaikų gebėjimą kritiškai mąstyti, spręsti problemas;
♦ ugdyti vaikų pasitikėjimą savo jėgomis, iniciatyvumą, savarankiškumą nusiteikimą imtis atsakomybės, nuostatą ir gebėjimą mokytis visą gyvenimą, tobulėti.
♦ Sudaryti sąlygas meno priemonėmis (vaidinant, šokant, muzikuojant, kuriant dailės darbelius) išgyventi kūrybinį džiaugsmą, dalyvauti meninėje veikloje išreiškiant save.
♦ pratinti vaikus gyventi sveikai, aktyviai, saugiai judėti ir veikti.
♦ Kurti estetišką, saugią, funkcionalią grupės aplinką, parenkant vaikų gyvenimo ritmą atitinkančią erdvę, grupės pedagogui kompetentingai bendraujant ir bendradarbiaujant su ugdytinių tėvais.